La concentració en sang d'algunes substàncies cal que es mantinguin dins d'uns límits determinats. L'anàlisi d'orina pot donar informació sobre algunes malalties metabòliques a banda d'altres infeccions o disfuncions locals del sistema excretor.
Aquesta analítica de sang és d'un pacient que ho té tot correcte. Es podria donar el cas, però, de que tingués alguna cosa malament:
-Si els hematies estiguessin per sota dels nivells de normalitat, podria haver-hi una anèmia.
-Quan els leucòcits estan alts, es pot donar el cas d'una infecció.
-L'augment de la glucèmia per damunt de 110 mg/dl en els pacients diabètics.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada