divendres, 4 d’abril del 2014

Tasca 10.1

Les noves tecnologies posen al servei dels metges un conjunt de mitjans diagnòstics molt potents, anàlisis clínics, radiologies,ecografies, medicina nuclear....

Es distingeixen entre els mitjans diagnòstics l'exploració anatòmica, l'exploració funcional i l'anàlisi de fluids del cos humà (sang, orina, etc.).

L'EXPLORACIÓ ANATÒMICA: Tracta de situar, delimitar i descriure l'organització interna del cos humà.










L'EXPLORACIÓ FUNCIONAL: Detecta anomalies de funcionament o fisiològiques.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada