Es distingeixen entre els mitjans diagnòstics l'exploració anatòmica, l'exploració funcional i l'anàlisi de fluids del cos humà (sang, orina, etc.).
L'EXPLORACIÓ ANATÒMICA: Tracta de situar, delimitar i descriure l'organització interna del cos humà.


L'EXPLORACIÓ FUNCIONAL: Detecta anomalies de funcionament o fisiològiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada