![]() |
| Imatge de: |
Aquesta teoria consisteix en que l'univers, que abans era quelcom infinitament dens, en un moment donat va explotar i va alliberar una gran quantitat d'energia i matèria separant-ho tot fins ara. Tècnicament, aquest model es basa en una col·lecció de solucions de les equacions de la relativitat general.
"Big Bang" s'utilitza tant com per referir-se específicament al moment en que es va iniciar l'expansió de l'Univers, com en el sentit més general per referir-se al paradoxisme cosmològic que explica l'origen i l'evolució de l'Univers.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada