dimecres, 16 d’octubre del 2013

Tasca 2

Imatge de: cienciageografica.carpetapedagogica.com
L'origen de l'univers és l'instant en que va aparèixer tota la matèria i energia que actualment existeix a l'Univers com a conseqüència d'una gran explosió anomenada Big Bang o teoria de la gran explosió.

Aquesta teoria consisteix en que l'univers, que abans era quelcom infinitament dens, en un moment donat va explotar i va alliberar una gran quantitat d'energia i matèria separant-ho tot fins ara. Tècnicament, aquest model es basa en una col·lecció de solucions de les equacions de la relativitat general.

"Big Bang" s'utilitza tant com per referir-se específicament al moment en que es va iniciar l'expansió de l'Univers, com en el sentit més general per referir-se al paradoxisme cosmològic que explica l'origen i l'evolució de l'Univers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada